En lite lätt nervös Matilda...

planerna för helgen är att jag skall vara Lucia i morgon. tänkte faktiskt rida då oxå, laga det trasiga täcket och städa både rum och sadelkammare! :D rida 'långritt' med marre på söndag, kommer antagligen bli på max 5 h så jag hinner antagligen träna Bell på Grimma med! :D imorgon, eftersom jag skall vara Lucia, så blir det dressyr! jag skall träna hårt på att få henne i form och göra som jag säger! alla som säger att hästarna tvingas ner i form när dom har pessoa har så fel! inte ALLA hästar går i form när dom har pessoa på sig! förra söndagen red jag med pessoa och inte fan gick hon i form! ;) men nu tillbaka till det vanliga tvådelade igen ;) jag tänkte köra lucia tåg till häst på onsdag men änsålänge har ignen nappat på det :( det handlar om max två timmar Sproge tjejerna! komigen nu! i värsta fall får jag köra ett själv! hoppas stormandet går över nu oxå! pallar inte med huvan! jag tror den är en aning för kort mellan öronen, den vill liksom inte sitta rätt! men, Maxi och jag lär oss Tillsammans! lite seg efter skoladagen som varit, inte kul nej! jo.. musik är ju alltid kul! :d fick beröm av musik lärarna och fick reda på att jag har C i musik och om jag fortsätter som jag gör kommer jag ha B eller A när jag slutar! :D jag är as nöjd! skall försöka ladda upp lite bilder denna helg1 hoppas Dampdatorn går med på det!
Pussenatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0