:(

Förlåt alla för att jag inte bloggat nu på någon dag, men jag har haft för mycket att göra! jag har inte ens hunnit rida! läges rapport: hade väldigt kul med Kusinen igår då jag var hos henne och var' lillasyster' till henne för några minuter! ;) just nu har jag gått från skolan pga att jag mår psykiskt dåligt tack vare puckona till klasskompisar jag har! Inte alla, men nästan! så just nu är det lite depp! om dom ändå kunde förstå hur onte det gör det dom säger! men dom tycks glömt att jag oxå har känslor! skall till ungdomsgruppen idag så ingen ridning idag heller :S kommer få abstinens! skolan skall kanske läggas ner och tack gode gud för det! inte en dag för tidigt! hoppas verkligen att det blir så! men på ett sett saknar jag den lite.. men det är bara för att Lukas är där! he's my light! bättre kompis är svårt att hitta! skall försöka rida imorgon men är inte säker på att det går! ihelgen har jag lovat min lilla bäbis att vi skall rida ut! då blir det en skön rutt med westernsadeln! vi tar nog en långritt! antagligen blir det westernträns och repgrimma med :3 .. sitter på dagis och har ingen bild på Maxi så det får bli repriser på Maxi och Siri! :3


kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0