:')

red dressyr i blåsten idag! såklart hade hon huvan på sig! det hade inte gått överhuvud taget annars! Min lilla flicka var underbart duktig! hon galopperade tillochmed på tygeln! så stolt! men eftersom det halvt stormade red jag inte så superlänge- mina öron höll på att frysa av! bakade lite pepparkakor med och dom får ingen smaka! ;) Lucian gick kanon! men det var ganska läskigt med! ha levande ljus på ett vinglit ställ på huvudet är inte det trevligaste! van även ett pris på lotterna! :D Dumle! :D har nästan städat färdigt mitt rum och måste försöka få med mamma och fota mig och maxi imorgon! har typ ingen bild på när jag rider! :( hon har även lovat att laga Maxis täcke som finisen så lätt tog sönder- hästjävel! tur för henne att det inte var det nya täcket som jag skall få i julklapp! någon vänlig själ på Gotland som har en systemkamera som vill ta kort på finisen och mig? eller har ni kanske ett klippblad till hästar som passar till Delavall maskiner för en billig päng! måste klippa tanten! tror inte det blir så snyggt om jag tar manzaxen och klipper på halsen! innan jag red flätade jag en liten fläta igenom svansen och panluggen blev oxå till en fläta! när jag släppte ut dem vart allt vågit :3 hon är sååå fiiin! klippa manen imorgon med! mycket som skall göras! kanske dags att sova snart.. skall upp senast 8 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jätte fin blogg, bra att du har bilder med.

Men en sak, du kan ju skaffa en design?

Om du inte har en på G , så kan jag göra ett försök?

2011-12-11 @ 18:58:55
URL: http://www.hoppmupparna.se
Postat av: matilda

Absolut får du försöka! jag vill ha en men ingen vill göra :( så varsågod! :D

2011-12-11 @ 21:44:32
URL: http://alskademaxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0