ibland blir jag väldigt förvånad!

hmm.. vad har jag hittat på idag då? jo... försov mig, som vanligt och fick springa till bussen! påbussen snackade jag med Marre i telefon när hon satt några meter från mig.. idioter vi är! ;) skolan.. svenska ba.. tyska tråk.. matte blä! soppa usch!.. Eng :'( hem, ria ut med marre och Silver.. väldig kul faktiskt! han är ganska mesig om jag får säga det själv! tillochmed mesigare än Maxi! hon galopperade genom vattenpölar medans han inte ens satte en hon i dem! men... ser inte hur marre jobbar med det.. hon kanske inte gör det.. jaja inte mitt problem! hem, äta choklad, plocka ägg, äta pepparkaksdeg, se på film och datan! :D min dag hitentills! inte många dagar kvar till julavslutningen :'( skall sjunga iaf en låt! http://www.youtube.com/watch?v=IF6mF0ebX6Q hoppas jag klarar av det! det kommer oxå bli ett tråkigt slut på året! :( 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vaaaa?! Silver?! Mesig?! Vattenpölar?! Han har aldrig varit mesig med vatten!

2011-12-06 @ 19:52:22
Postat av: -.-'

Matilda vad jag jobbar med kan du skita i allvarligt talat det har inte du o göra med. De är två olika hästar och om

Silver mesar sig lite so what?? Men snacka inte slit om han och tro inte att du vet allt vi håller på med.

2011-12-07 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0