Jag, mitt ego och Maxi

nu har jag ridit en kort tur på bara två timmar! vi var tre ör att vara helt ärlig! Jag, Maxi och mitt ego! ;) ganska kul faktiskt! Miss Maxi måste älska mig! för igår red vi vid havet och idag rider jag igenom varenda vattenpöl jag ser och det var nog hundra st! vissa var tillochmed en dm djupa! och hon gör det utan att vara vresig eller något sådant! fast.. jag red ju med dresyrpiskan och pessoa (skulle ha hoppat så därför pessoa) men hon är fin ändå! när mamma klippt silver skall vi ut och klippa hästarna.. men just nu: varm choklad :)
senare idag: skall ut och träna Bell (kalv) på att gå i grimma! :) min lilla bäbis skall bli en ridko har jag bestämt så man får börja tidigt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0