Mysig ridtur med Maxi :)

gick upp tidigt (mellan 7 och 8) och tog en ridtur på fyra timmar till stranden! finaste var sååå söööt! hon hatar vatten men tyvärr för henne har hon en envis beslutsam matte så jag bestämde mig för att få henne till vattnet! det tog tio minuter för att få henne att gå en halv meter ifrån mellanstora vågor! är inte det bra?! det var första gången hon var så nära havet! :D älskar henne! hon är bäst, ingen protest! imorgon blir det ridning, städning av hönshus och städning av rum :)
ibland är hon bara för jobbig! möttes av denna syn imorse! trsigt täcke -.-
flinga imorse!
denhär bilden är tagen samtidigt som nästa bild: 10 på förmiddagen!
det blåste som fan!
Nu kommer lite andra bilder jag ALDRIG visat förut!
såhär ser det alltid ut när jag fixar Maxi! :) li
FAil! men jag gillar den ändå! :3
jag har alltid funderat på om Flinga är renrasig... på denhär bilden ser hon ut som korsning mellan TRavare och fjordhäst... vad tycker ni?
hon är så fin! :)
puss och kram ät banan! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Söööta hästar;) Vart var det du red? Bor ni så nära havet?!

2011-12-03 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0