pallar inte mer nu! :'''(

varför skall nästan alla vara emot mig? vad har jag gjort mot dem? jag pallar inte mer nu! jag vill inte finns, jag vill inte vara kvar! jag vill bara försvinna! snälla någon! låt mig försvinna från dehär helvettet! jag klarar inte mer!

vad då 'gud, utsätt oss inte för prövning utan rädda oss från det onda'  han verkar missat mig! eller är jag kanske inte värd det? är jag så jävla sämst?!
vem har sagt att du får skada mig som du gör?! det är nästan psykiska övergrepp! sluta snälla! :''''(

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej du är inte sämst!! Stå på dig, du är nog starkare än du tror! Säg till om det finns nått jag kan göra!

2011-12-02 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0