Snöööööööööööööööööööööööööööööööööö! :D

sry för dålig uppdate men det har liksom inte funnits tid :S men iaf... det är snöööö! :D har ridit dressyr ett par dagar nu och hon börjar faktiskt mjukna upp! :D så stolt matte hon har! :D klippte hennes man idag och det blev iaf bättre än förra gången! :P tog lite bilder och bla bla bla! skolavslutning igårkvälls och jag gick och försökte spy en gång och spydde nästan en gång.. av panik och nervositet dådå.. i eftermiddag hade jag tänkt rida 'jul-ritt' klittra upp maxis tränns och sätta luva på min hjälm och sedan rida runt lite i byn... bilder såklart! :P men just nu: städa :(
ovisad bild på maxi- idag
iskuggan
maxis öga! :D
vem kan det vara! :P
Min lilla bebbe
hönsen
idag :D
kan inte ni som följer min blogg säga vad ni vill ha? det blir mkt lättare då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0