Älskade Lilla Häst! <3

Ni som har hästar. Har ni någonsin sett glädjen så stark i hästens ögon när den får göra något den tycker är skit kul? har ni inte det har ni missat något! idag när jag kommit hem och bytt om hämtade jag maxi och tog på repgrimman och tog dressyrpisken i handen. när hon märkte att vi var påväg ut mot 'lek och lär' -banan spetsade hon genast dom små blackfärgade öronen och fick en liten busig glimt i ögat. näår jag sedan släppte henne lös, såklart med grinden stängd, var jag tvungen att kasta mig undan för att inte bli träffad av bomben som exploderade innom henne. Hon bara kutade fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, ja ni fattar! när hon gjort så i kanske en kvart tog jag fast henne och började träna trick och lydnad! funkade Azome! en glad och pigg häst tackar man liksom inte nej till! visst låter det kul! så är min häst nästan varenda gång jag leker med henne! :D love my little pony! <3
vad tycks?

Kommentarer
Postat av: josefin

Haha vilken rolig häst du har ;D Sånt tycker inte mina tanter om ;)

2011-11-25 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0