Svar på Frågorna

1. Hur många timmar om dagen lägger du ner på dina hästar?
svar: mellan en och fyra timmar när jag kommerhem klockan 4 sedan blir det mer och mer varenda dag! :)
2. Har du någonsin prövat att rida western på en riktig westernhäst?
svar: ja det har jag och det var skit kul! ;)
3. Har du någonsin funderat på att köra Flinga och Maxi?
svar: vi kör faktsikt Flinga, jag vill kunna köraMaxi men hon är inte en sådan häst som gillar förändringar och jag trivs bra med att bara rida henne! ;)
4. Hur många timmar spenderar du i stallet om dagen?
svar: det är så olika, men ungefär som första frågan! ;)
5. Har du någonsin funderat på att skaffa shettis?
svar: jag har haft en shettis och tyckte det var kul ett tag. men jag hade en period då jag inte red överhuvud taget och då lämnade vi tillbaka henne. men om jag skulle fått hade jag haft en shettis! ;)
hoppas du fick svar på dina frågor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0