Svar på Frågorna

1. hur många rosetter har du på väggen?
svar: 8 st! varav två är med häst! ;)
2. tränar du agility?
svar: ja, jag tränar en hund helt själv minst en gång i veckan och tränar en hund tillsammans med mamma ca en gång i veckan
3. Hur många hästar har ni? var det två?!
svar: japp, vi har två fjordtjejer ;)
4. om det var två, rider du båda eller rider du bara Maxi?
svar: jag rider bara Maxi, och det är för att Flinga inte kan bli riden ensam och jag rider ensam hela tiden. med andra ord funkar det inte :/
5. Har du nånsin funderat på att skaffa stor häst?
svar: ja det har jag! hade varit kul att rida stora hästar lite oftare, men mamma vill inte köpa någon mer häst :/
hoppas du fick svar på dina frågor! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Varför går hon inte att rida på ensam?

Man måste ju inte köpa häst, man kan låna;)

2011-11-30 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0