Hur får man kontakt med Jan Björklund?

Hur får jag kontakt med Jan Björklund?
är det någon som kan svara på det?! Jag skulle behöva ha ett litet ssnack med honom faktiskt! Han vill ta bort typ alla praktiska ämnen såsom Musik, Bild ect. tycker det är lite förjävligt och brev har jag redan testat! jag är grymt tacksam för svar!
Tränade Adena och det gick super! vi jobbar fortfarande i skritten då underlaget på min ridåker inte håller för henne då allt är sandstrands sand så hästarna bara sjunker. men hon är riktigt känslig asså! behöver bara ta fram ena handen så gör hon volt! :D så grymt duktig het 16åring!
Red Maxi och det gick väll helt okej efter vi bråkat 30 min, alltså under sadling och borstning. red bort till Ladugården och fixade där innan vi red hem. hon började stegra, Hoppa jämnfota upp i luften och Backa när jag sa att hon skulle stå still..

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan ingen kompis följa med dig och film när hon börjar fjanta sig? :)

2012-05-01 @ 16:00:39
URL: http://nattstad.se/eliiinswahnfhyr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0