Fina älskling <3

Minna dag idag..  skolan, helt OK. Fotboll på Idrotten. många vart glada.. jag hade faktiskt ganska kul jag med.. vi är ju 8:bäst!
när jag kom hem fick jag en fin suprise! Bole prudukter hade skickat min beställning och äntligen var jag ägare till ett för litet täcke, röda lindor, tvätt svampar och en till grej vad det nu heter... Therese och Fredrik var oxå där.. det är alltid något som skall hända när de är dår.. och jo, flytta kor istället för att Rida.. kul -.-
(lånad bild av therese!)
fick iallafall rida i en halvtimma med mina nya röda lindor, röda vojlock och maxi! :) hoppade lite, bara 40 cm men iaf! hon var superfin och hade bra bjudning! blev ingen bild idag eftersom det var så mörkt.. men hinner kanske lite imorgon! har iaf en 'utebox' till hästarna nu så det blir en tidig morgon imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0