I'm only me when I'm with you!

börjar ta tag i bloggandet här igen! den andra bloggen var inte kul då det typ bara var jag som bloggade!
Red när jag kom hem från skolan idag! hon är så söt ibland! Min lilla ponny hade gått längst bort i hagen och under ett lågt träd i 10 minus! häst *****! men annars var hon fin! Min prinsessa! har nu upptäckt att hon lurat mig ett bra tag! jag trodde att hon hade sådan fin respekt frö mig.. men jo tjenna säger jag bara! busponnyn höll på att springa över mig idag.. respekt?! pfffft! red lite cavaletti istället för mark.. mycket roligare tycker både maxi och jag! som avskrittning power walkade Maxi och mamma.. jag satt och hade mysigt på maxis rygg.. chill liksom;)
även 17åringar kan busa och ha kul! ;)
har inte ridit flinga sedan söndags.. hon ryckte så pass mycket i tyglarna att hon började blöda :( så nu skall mamma och jag köpa ett gummieggbett eller hackamore/sidepull innan jag rider henne igen! btw.. några roliga snälla typer som vill tolka med mig? har aldrig gjort del! :(
kanske skall ta och börja tänkapå praoen.. jaja.. puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0