Skolan igen -.-

Som synd är så är man i skolan istället för att rida.. tråk tråk. Är spyfärdig då vi fortfarande håller på med Kondylom. Sedan är det någon matte grej efter det. Det roliga med vårat arbete är att vi är färdiga så jag sitter här och bloggar och min kompis sitter inne på Fb. Nu när vi skulle gå till lektion så kom det några Indier. Min kompis sa att de var negrar och jag påstår att de inte är det. Våran lärare kunde inte heller förklara. Såklart. så vem har rätt? ni som vet, skriv gärna vad deras hudfärg heter!


Känslan när man går till skolan med tre saker, skåpnyckeln, tuggumi påse och en karta huvudvärkstabletter. igår hade jag början till migrän så jag fick tigga huvudverkstabletter av en lärare så lade sig huvudvärken efter en stund. vill inte riskera något idag eftersom jag skall in till Visby med ungdomsgruppen, so no riding for me today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0